Wednesday, March 5, 2014

Matlamat 2014


MATLAMAT 2014!
Saya mahu keluar daripada bebanan hutang dan mahu JANA INCOME ONLINE RM3,000.00 Sebulan.

MERANCANG!
Sesudah kita menetapkan MATLAMAT dan kita benar-benar bertekad mencapainya, maka langkah seterusnya adalah merancang.
Perancangan penting kerana ia menjadi panduan bagi kita.

Dari mana hendak mula?

Apakah yang mesti didahulukan?

Apakah menjadi priority?

Apakah langkah-langkah seterusnya yang perlu diambil?

Ungkapan “tiba masa, tiba akal” adalah gambaran mengenai orang yang ingin mendapatkan sesuatu tanpa perancangan. Sedarlah kejayaan tidak akan diperoleh tanpa perancangan rapi dan dilakukan secara BERTERUSAN!

DUPLIKASI CARA SAYA, NAK TAHU?.. DAFTAR DISINI http://bitly.com/prepaidluarbiasa

MARI BERSAMA – SAMA SAYA MERANCANG DUIT POKET BULANAN ANDA DENGAN HANYA MENGGUNAKAN HANDPHONE!

ANDA GUNA HANDPHONE?
ANDA BAYAR BIL / BELI TOPUP SETIAP BULAN TANPA MENERIMA SEBARANG GANJARAN PULANGAN?
ANDA TIDAK PERNAH MENERIMA SEBARANG KOMISYEN $$$ YANG DIBAYAR TERUS KE AKAUN BANK ANDA?

YA! SAYA PASTI ANDA TIDAK DAPAT SEMUA TU DENGAN TALIAN M, C, D, U!
BETULKAN?

HANYA DENGAN TUNE TALK TONE EXCEL! ANDA AKN DAPAT:-
• FREE TIKET AIRASIA
• PERLINDUNGAN INSURANS 100K
• 30% TUNE HOTEL
• JANA INCOME PASIF – SEDANG NYENYAK TIDO KOMISYEN TOPUP MASUK! FUYOOO!!

YA SAYA BERKATA BENAR!!! TIADA YANG SALAH MELAINKAN BENAR BELAKA!
SAYA SUDAH, ANDA BILA LAGI!

REVOLUSI SIMKAD + SISTEM OOHTTTE PASTI MATLAMAT 2014 ANDA TERCAPAI!
DUPLIKASI CARA SAYA, NAK TAHU?.. DAFTAR DISINI --> http://bitly.com/prepaidluarbiasa

Saya tak jamin anda berjaya tapi saya boleh tunjukkan CARA untuk berjaya! Kena Yakin dengan pertolongan Allah, bukan kerana kehebatan manusia

Ikhlas Dari;
Mohd Ashaari
Sms/call/wassap:- 0129026972
http://bitly.com/prepaidluarbiasa

No comments:

Post a Comment